You are currently viewing Golfsæsonen er i gang!

Golfsæsonen er i gang!

Naturskønne Bjäre golfklub er klar til at byde alle golfentusiaster velkommen til sæsonen! Vi er glade for at meddele, at vores ordinære greener og tees nu er åbne for spil, hvilket betyder, at det er tid til at komme ud på banen og nyde golfen på sit bedste. I øjeblikket spilles udslagene fra måtter på alle par 3-huller samt hul 9, men så snart vejret tillader det, vil disse huller også kunne spilles fra ordinære tees for en endnu mere autentisk golfoplevelse.

For dig, der søger en komplet golfoplevelse, tilbyder vi også fantastiske golfpakker med overnatning og restaurantfaciliteter lige ved golfbanen. Uanset om du er på udkig efter en weekendtur eller et længere ophold, kan vi skræddersy en pakke, der passer perfekt til dig. Slap af og nyd komfortabel overnatning samtidig med, at du har direkte adgang til banen for at tilfredsstille din passion for golf. Vores restaurant serverer også lækre måltider og forfriskninger, så du kan tanke op før eller efter dit spil i en hyggelig og afslappet atmosfære.

Välkommen til Bjäre golfklub – hvor hvert slag er en del af en mindeværdig oplevelse midt i den smukke natur på Bjärehalvøen. Kom og spil golf i Sverige hos os på Bjäre og oplev skønheden og udfordringerne på vores baner.