Godt at vide hos os

Klubhuset

Bag på klubhuset er der adgang til 6 ladestationer. Der er i øjeblikket ikke mulighed for at konvertere til Tesla.

I klubhuset findes der et hotel og en golfreception i forbindelse med vores fine butik.

Frisk brusebad med sauna til både damer og herrer. Håndklæder kan naturligvis lånes, og det er åbent, selv når receptionen er lukket.

En hjertestarter findes i receptionen lige til venstre for døren. Hvis der er behov for hjertestarteren på anlægget, bedes du ringe til vores nødnummer 0431 – 47 34 34.

Der er altid uddannet personale til stede.

Banen

Ved frost eller tåge flyttes alle tider frem.

Kiosken/toiletterne findes efter hul 2, 9 og 15. Der er mulighed for at tage en pause ved kiosken efter ni huller for at købe drikkevarer, kaffe, sandwich, slik, pølser osv. Denne pause bør begrænses til 5 minutter. Ved selskabsspil har spillere, der ønsker at fortsætte uden pause efter ni huller, ret til at passere bolden, der har taget pause.

Hunde er selvfølgelig velkomne, så længe de er i snor.

Vi tillader kun softspikes på vores bane og anlæg.

Golfbiler

Bjäre GK har 17 eldrevne golfbiler til udlejning til medlemmer og gæster. For at reservere en golfbil, bedes du kontakte os via e-mail eller telefon.

Kontakt administrerende direktør/klubchef, hvis du ønsker tilladelse til at køre din egen golfbil. Prisen for at køre dit eget køretøj på banen er 100 SEK. Førerkort til personbil (kategori B) er påkrævet for at køre en golfbil.

Pris for 18 huller fra 450 SEK. Pris for 36 huller fra 675 SEK.

-50 SEK med lægeerklæring.

Ellwees (på billede til venstre)

Pris for 18 huller fra 300 SEK. Pris for 36 huller fra 400 SEK.

-50 SEK med lægeerklæring.

Elvogn

Pris for 18 huller 100 SEK.

Lejevogn

Vores letkørende trehjulede vogne leveres med praktisk opbevaringskurv og paraplyholder. Gratis for både gæster og medlemmer!

Lejesæt

Vores lejesæt er de nyeste modeller fra Titleist.

Pris for 18 huller 200 SEK.

Här är våra mest populära golfpaket