Velkommen

Her er vores mest populære golfpakker i Sverige

Vores forskellige typer overnatning og golfpakker

Lodge / St Andrews værelse 1-5

Der er fem dobbeltværelser med fælles toiletter og brusere, samt en lounge med et 46 tommer LED-tv, der viser Viasat Golf & C More Golf, internet inkluderet. Lodgen er velegnet til grupper på op til 10 personer

Lodge / Pebble beach værelse 6-9

Der er fire dobbeltværelser med fælles toiletter og brusere, samt en lounge med et 46 tommer LED-tv, der viser Viasat Golf & C More Golf, internet inkluderet. Vi anbefaler Lodge for grupper på op til 8 personer.

Vores hotelværelse11-18

I forbindelse med klubhuset har vi 8 hyggelige hotelværelser med hotelstandard og bad og toilet på værelset.

GODT AT VIDE OM VÆRELSER & GOLFPAKKER

Alle vores priser gælder per person i en andel af et dobbeltværelse. Enkeltværelsestillæg søn-tors + SEK 300 / fre-lør & helligdage og 3/7-6/8 + SEK 400 Der gives rabat ved reservation af flere nætter og ekstra greenfee, kontakt venligst receptionen for mere information om vores golfpakker.

Luksuspakken

Gælder ankomst fredag-søndag Luksuspakken inkluderer: 2 nætter med morgenmad 2 x 3-retters middag med vinpakke 2 x frokost 2 x heldags greenfee lejevogn, banebolde og baneguide.

Weekender 17. april – 2. juli & 7. august – 1. oktober og hver dag 3. juli – 6. august

Lodge 4790 kr Hotel 4990 kr

Stor golfpakke

Den store golfpakke inkluderer:
en overnatning med morgenmad
1 x 3-retters middag
greenfee 18 huller,
lejevogn, rangebolde og baneguide.
marts til 16. april og fra 2. oktober

Lodge søn-tors 1595 kr, fre-lør 1795 kr
Hotel søn-tors 1695 SEK, fre-lør 1895 SEK
17. april – 2. juli & 7. august – 1. oktober
Lodge søn-tors 1795 kr, fre-lør 2295 kr
Hotel søn-tors 1895 SEK, fre-lør 2395 SEK

3. juli – 6. august
Lodge alle dage 2.295 kr Hotel alle dage 2395 SEK
Rabat ved bestilling af 2 nætter søn-tors – 300 SEK / fre-lør og helligdage – 500 SEK

Jag vill veta mer om era golfpaket

Fyll i så mycket uppgifter ni kan så tar vi kontakt med er så fort vi kan och syr ihop ett paket som passar just er!

Lille Golfpakke

Gælder ved ankomst søn-tors
Den lille golfpakke inkluderer:
en overnatning med morgenmad aftenens hovedret serveres kl. 18.00
greenfee 18 huller
lejevogn, rangebolde og baneguide.
Søn-tors 17. april – 2. juli & 7. august – 1. oktober
Loge 1595 kr Hotel 1695 kr

Simple golfpakker

Gælder kun 3. juli – 6. august
Golfpakken indeholder: en overnatning med morgenmad 1 x Greenfee 18 huller, lejevogn, rangebolde og baneguide.
Lodge alle dage 1795 kr Hotel alle dage 1895 SEK

Overnatning med morgenmad

marts til 16. april og fra 2. oktober
Lodge søn-tors 795 kr, fre-lør 895 kr
Hotel søn-tors 895 SEK, fre-lør 1095 SEK

17. april – 2. juli & 7. august – 1. oktober
Lodge søn-tors 895 kr, fre-lør 1095 kr
Hotel søn-tors 995 SEK, fre-lør 1195 SEK
3. juli – 6. august Lodge alle dage 1095 kr Hotel alle dage 1195 SEK

Edit Content
Click on the Edit Content button to edit/add the content.

Salomon Krog

Her tilberedes mad med en masse kærlighed og et gran salt

Golfpakke med indkvartering på banen

Hvis du leder efter en afslappende og sjov golfoplevelse i Sverige, er Golfpakken på Bjäre Golfklubb noget at overveje. Vores pakker inkluderer både indkvartering og golf, nyd en skøn tid på en af Sveriges mest eftertragtede golfbaner uden at skulle tænke på logistik og reservationer. Golfpakken på Bjäre Golfklubb tilbyder et bredt udvalg af indkvarteringsmuligheder for at imødekomme forskellige behov og præferencer. Du kan vælge mellem at bo i en hyggelig lodge eller på hotellet på golfklubben.

Golfpakke med alt inkluderet og for alle

Bjäre Golfklubb er en populær golfklub på Bjärehalvøen nær Båstad. De har en smuk 18-hullers bane, en par 3 bane og fine træningsfaciliteter. Klubben har også en dejlig restaurant med udsigt over golfbanen og gode indkvarteringsmuligheder med nærhed til alt.

Bjäre Golfklubb tilbyder flere forskellige golfpakker, herunder “Luksuspakken” med overnatning, morgenmad, frokost, 3-retters menu, heldags greenfee og mere. “Store golfpakke” med blandt andet overnatning, morgenmad, 3-retters menu og greenfee for 18 huller. “Lille golfpakke”, der inkluderer overnatning, varmret, greenfee for 18 huller og mere. Og endelig er der “Enkle golfpakke”, hvor overnatning, morgenmad og greenfee for 18 huller er inkluderet.

Hvilken pakke skal jeg vælge?

Afhængig af dine behov og præferencer har vi på Bjäre Golfklubb flere forskellige golfpakker, der tilbyder indkvartering, mad og greenfee i varierende grad. Du kan enten vælge “Luksuspakken” med 2 nætters overnatning, 3-retters menu og 2 hele dage med greenfee. Vi har også nogle mindre pakker, herunder vores mindste “Enkle golfpakke”, der inkluderer en overnatning og greenfee for 18 huller.

Ved booking af golfpakke

Book online ved at vælge de golfpakker, du er interesseret i, og klik på “book nu”. Vælg derefter ønsket dato for ankomst og afrejse samt antal personer. Klik derefter på “book nu” og udfyld dine oplysninger for at fuldføre din reservation. Du kan også booke ved at kontakte vores kundeservice pr. e-mail (info@bjaregolfklubb.se) eller telefon (+46 431 36 10 53).

Udover golfen

På Bjäre Golfklubb er der meget mere end bare golf. Her er nogle andre aktiviteter, du kan deltage i. Golfklubbens restaurant, der serverer god mad og drikke med en fantastisk udsigt over banen. Simulator med Trackman, privatundervisning og forskellige gruppetræningsklasser. Golfklubben har også moderne lokaler til konferencer og møder med al den nødvendige udstyr til en succesfuld begivenhed. På Bjärehalvøen er der masser af andre ting at opdage, og det er en god start at finde en aktivitet, der passer til jer. Kontakt os gerne, hvis I ønsker tips til andre aktiviteter!