Velkommen til at træne med

Steven Jeppesen

Træn med Steven Jeppesen

Velkommen til Bjäre Golfklub og vores nye studio!

Nu er vores nye studio klar med al tænkelig moderne udstyr til at måle og analysere sving, boldflugt, køller osv.

Hjertelig velkommen, jeg ser frem til at møde jer i klubben! /Steven

Hvis I har nogen spørgsmål eller bekymringer, tøv ikke med at kontakte Steven på steven@bjaregolfklubb.se eller på +46 (0)431 – 47 34 14.

Lektioner

Blot en hurtig opfriskning eller en spil lektion med strategi og analyse? Klik her for at se mit udbud.

Privatlektioner

20 min / 1 person
40 min / 1-2 personer
9 hål spellektion

Vintertræning!

Golf skal være sjov uanset alder. Jeg afholder kurser for både begyndere og elite spillere, klik her for at læse mere.

Kurser på Bjäre GK

Custom Fitting

DU ER IKKE som andre golfspillere. Derfor skal du ikke have det samme golfsæt som andre golfspillere. Du skal selvfølgelig have dine køller og dit udstyr tilpasset din fysik, dit sving og dit spil. Og det gælder uanset dit handicap.

Custom fitting

Custom Fitting

Book lektionstid.

med Steven

Log ind med de samme oplysninger, som du har på “min golf” golf.se

Golf fitness med Kinexit

Udvikl og maksimer dine individuelle forudsætninger

At udvikle og maksimere de individuelle forudsætninger for at øge sving- og boldhastigheden er i dagens golfsport varmere end nogensinde. Kroppens bevægelses- og rotationskapacitet er motoren bag denne udviklingstrend. Interessant er det, at alle golfspillere uanset køn, alder eller handicap kan forbedre deres forudsætninger. Desuden ganske hurtigt, hvis de nødvendige og præcise tiltag iværksættes og kontinuerligt anvendes.

Med Kinexits hurtige screening og individuelt tilpassede træningsprogrammer kan vi sammen skabe træningsrutiner, der matches med passende tekniske råd til alle vores elever, der ønsker at øge deres slaglængde.

Golfrejser med Steven

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har nogen spørgsmål.